Оператор

Запрошуємо на роботу в Контакт-центр ДПС!

Інформація щодо отримання інформаційних послуг
засобами телефонного зв’язку

Шановні суб’єкти господарювання та громадяни!

Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn – line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та залишити інформацію на сервіс «Пульс» і відповідно до Законів України «Про запобігання корупції» та «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:

0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).


Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Для отримання інформаційно-довідкових послуг та надання інформації на сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДПС у період карантину телефонуйте з 8:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:

І рівень IVR

Кнопка 1 – податок на додану вартість:

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – щодо стану обробки податкових накладних та електронної звітності;

Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.

 

І рівень IVR

Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб; військовий збір; єдиний соціальний внесок.

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – щодо стану обробки електронної звітності;

Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.

 

І рівень IVR

Кнопка 3 – спрощена система, РРО та готівкові розрахунки.

 

І рівень IVR

Кнопка 4 – інших інформаційно-довідкових послуг

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – акцизний податок; податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;

Кнопка 2 – податок на прибуток;

Кнопка 3 – Екологічний податок, рентна плата, облік платників;

Кнопка 4 – Плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;

Кнопка 5 – Права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;

Кнопка 6 – Щодо послуг з отримання цифрового підпису;

Кнопка 7 – Для скасування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації.

 

І рівень IVR

Кнопка 5 - сервіс «Пульс», залишити повідомлення громадянами про порушення вимог Закону України  «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади»

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 - залишити інформацію на сервіс  «Пульс»;

Кнопка 2 - залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України  «Про запобігання корупції»;

Кнопка 3 - залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади».

 

І рівень IVR

Кнопка 6 - залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

Кнопка 7 – для залишення інформації працівниками ДПС, які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС.

 

Кнопка 0 - Довідкова інформація.

Для самостійного пошуку відповіді на запитання Вам необхідно зайти в Інтернет мережі на Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс або на офіційний вебпортал ДПС у розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» або надіслати запитання на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Шановні платники податків, на період карантину з 18:00 до 08:00 години (також у вихідні і святкові дні) Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових/акцизних накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.

У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДПС не матимуть змоги Вам зателефонувати.

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.


Інформація фізичним та юридичним особам щодо надсилання електронних листів до Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

Якщо Ви бажаєте надіслати запитання/повідомлення на електронну адресу idd@tax.gov.ua, звертаємо Вашу увагу, що технічні можливості Інформаційно-телекомунікаційної системи Інформаційно-довідкового департаменту ДПС не дозволяють приймати електронні листи розміром більше 976 Кб, або 1 млн. символів. Тому при надсиланні електронного листа Вам необхідно враховувати об’єм тексту, малюнків, прикріплених файлів та ін.

Крім того, необхідно чітко формулювати запитання та ОБОВ’ЯЗКОВО зазначати в полі «Тема» ідентифікатор напрямку питання.

Якщо Ви маєте декілька запитань за різними ідентифікаторами напрямку, прохання надіслати запитання окремими електронними листами із зазначенням відповідних ідентифікаторів напрямків питань:

Ідентифікатор
напрямку
питання
Напрямок для отримання інформаційно-довідкових послуг з питань:
7777
  • Програмні РРО
6001
  • Податок на додану вартість
6002
  • Податок на прибуток підприємств
  • Трансфертне ціноутворення
6003
  • Податок на доходи фізичних осіб
  • Податок на доходи суб’єктів підприємницької діяльності
  • Податок на доходи самозайнятих осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність
  • Єдиний внесок
  • Військовий збір
6004
  • Акцизний податок
  • Ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального
  • Погашення податкового боргу платників податків
6005
  • Єдиний податок
  • Порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій
6006
  • Облік платників податків
  • Екологічний податок
  • Рентна плата за спеціальне використання води
  • Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України
  • Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів
  • Рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України
  • Рентна плата за користування надрами
  • Інші збори (плата, внески), не встановлені Податковим кодексом України як загальнодержавні або місцеві, але встановлені законодавчими актами України як обов’язкові платежі
6007
  • Плата за землю
  • Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
  • Транспортний податок
  • Збір за місця для паркування транспортних засобів
  • Туристичний збір
  • Зовнішньоекономічна діяльність
  • Державне мито
  • Оскарження рішень контролюючих органів
6008
  • Права та обов’язки платників податків
  • Перевірки
  • Відповідальність
6009
  • Інформація на сервіс «Пульс»
  • Повідомлення про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації, методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем, інформація щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ, пропозиції до нормативно-правових актів з питань оподаткування тощо
6010
  • Інше
6011
  • Для отримання інформування про зміни в законодавстві
6012
  • Для відмови в отриманні інформування про зміни в законодавстві

Приклад:

Малюнок 1. Приклад: 6001

Будемо вдячні за розуміння.