Загальнодоступний
інформаційно-довідковий
ресурс

Вступ

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі - ЗІР) створено у рамках Електронного Уряду з урахуванням тенденцій розвитку інформаційних технологій у сфері побудови веб-ресурсу та розглядається як інтегрований ресурс в інформаційне середовище органів ДФС, у якому уся направленість діяльності Державної фіскальної служби України, як внутрішня так і зовнішня, а також усі відповідні процеси інформаційно-довідкових ресурсів підтримуються та забезпечуються відповідними інформаційно-комп’ютерними технологіями.

Робота ЗІР направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією.

Інформаційне наповнення ЗІР здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру (щорічно понад 1 млн. звернень) та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.

Примітка
ЗІР наповнюється інформацією, яка містить загальну позицію ДФС із застосуванням норм податкового, митного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, без врахування особливостей конкретного платника податків та специфіки конкретних ситуацій та не є податковою консультацією в розумінні глави 3 «Податкова консультація» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) і не спричиняє правових наслідків, передбачених ст. 53 Кодексу.

У розділах ЗІР: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Єдиний реєстр ІПК та письмові звернення» інформація систематизована по тематиках:

  • оподаткування;
  • державна митна справа;
  • єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • електронний цифровий підпис.

У розділі «Запитання – відповіді з Бази знань» реалізована можливість самостійного пошуку інформації, шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру по телефону, електронній пошті та письмово.

Розділ «Нормативні та інформаційні документи» містить нормативні та інформаційні документи з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та електронного цифрового підпису, інших питань законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС, а також іншу інформацію стосовно роботи органів ДФС.

Розділ «Єдиний реєстр ІПК та письмові звернення» має безпосередній перехід до Єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій ДФС та наповнюється витягами з відповідей, підготовлених Інформаційно-довідковим департаментом ДФС (далі - ІДД ДФС) на типові письмові зверення суб’єктів господарювання та громадян.

Розділ «Інформація з питань митної справи» містить інформаційні матеріали з питань митної справи (в тому числі актуальні запитання щодо митного контролю і оформлення товарів громадян, які переміщуються через митний кордон України) та спрямований на покращення орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямком «Митна справа»

Розділ «Актуальні запитання» надає можливість користувачам ресурсу переглядати 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день та відповіді на них.

Розділ «Останні зміни в законодавстві» повідомляє користувачів про зміни в законодавстві з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.

Розділ «Необхідно знати» містить найактуальнішу інформацію, яку важливо знати платникам податків. Крім того, для своєчасного подання звітності до органів ДФС та сплати податків і зборів щомісяця оновлюється Податковий календар.

Розділ «Ставки податків та зборів» надає можливість користувачам ресурсу ознайомитись зі ставками загальнодержавних і місцевих податків та зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та довідковою інформацією щодо розмірів податкової соціальної пільги, прожиткового мінімуму тощо.

Розділ «Контакт-центр ДФС» містить інформацію щодо отримання суб’єктами господарювання та громадянами інформаційних послуг.

Розділ «Сервіс «Пульс»» містить інформацію для суб’єктів господарювання та громадян щодо порядку роботи сервісу «Пульс» та пам’ятку користувача.

Розділ «Інтерактивна мапа» створено для більш зручної орієнтації та можливості детального ознайомлення користувачів ресурсу з інформацією за напрямками «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО» (податок на доходи фізичних осіб).

Розділ «Електронний цифровий підпис» надає можливість користувачам ресурсу ознайомитись із 5 найактуальнішими запитаннями щодо отримання послуг електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС), з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідями на них. Крім того, розділ містить безпосереднє посилання на офіційний сайт АЦСК ІДД ДФС, що надає можливість більш детально ознайомитись з порядком отримання послуг електронного цифрового підпису, переліком документів для отримання таких послуг, завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками заповнення, ознайомитись з інформацію про місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС тощо.

Функціонал ресурсу забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використання Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.

ІДД ДФС продовжує роботу щодо розширення можливостей та підтримки ресурсу в актуальному стані. Для надання пропозицій та зауважень з питань технічної роботи ресурсу пропонується використати «Форму зворотного зв’язку».

1. Пошук запитання-відповіді, нормативного (інформаційного) документа або відповіді на письмове звернення

1.1. Пошукова система.

Рис 1. Вікно пошуку запитання-відповіді, нормативного (інформаційного) документа або відповіді на письмове звернення
Рис 1. Вікно пошуку запитання-відповіді, нормативного (інформаційного) документа або відповіді на письмове звернення
  1. поле для внесення ключових слів пошуку;
  2. динамічний список видів податків (зборів, платежів, внесків) чи тематик запитань (Категорія);
  3. динамічний список для деталізації пошуку по обраному податку (збору, платежу, внеску) чи тематиці (Підкатегорія);
  4. джерела пошуку (Всі, Запитання-відповіді, Документи, Письмові звернення);
  5. напрямки пошуку (Всі, Оподаткування, Митна справа, Єдиний внесок, Електронний підпис);
  6. перехід до розширеного пошуку;
  7. розширений пошук серед: Питань або Відповідей або Питань та Відповідей;
  8. розширений пошук: Чинні або Не чинні;
  9. розширений пошук на певну дату або протягом необхідного періоду часу за допомогою календаря;
  10. здійснити пошук;
  1. поле результатів пошуку (із знайденими запитаннями-відповідями, документами, письмовими зверненнями);
  2. піктограма запитання-відповіді (після натискання на піктограму текст запитання-відповіді відкривається у розширеному форматі для ознайомлення, оцінки відповіді або друку);
  3. піктограма документу (після натискання на піктограму відкривається текст документу для ознайомлення або друку);
  4. піктограма письмового звернення (після натискання на піктограму текст письмового звернення з відповіддю відкривається у розширеному форматі для ознайомлення або друку);
  5. спливаюче вікно з відображенням повного змісту запитання, назви документу;
  6. поле змісту відповіді, тексту документа;
  7. очистити параметри пошуку;
  8. піктограма для здійснення авторизації внутрішніх користувачів (співробітників ДФС та її територіальних органів).

Універсальна система пошуку, орієнтована на пошук запитання-відповіді з Бази знань, нормативного (інформаційного) документа або письмового зверенення з відповіддю, включає наступні види пошуку:

  • Інтелектуальний пошук – миттєвий пошук за допомогою ключових слів чи їх частин з урахуванням суті запитання.

  • Динамічний пошук – дає можливість знайти відповідь, нормативний (інформаційний) документ або письмове звернення за допомогою обраних реквізитів: вид податку (збору, платежу, внеску) чи тематики запитання, деталізація пошуку по обраному податку (збору, платежу, внеску) чи тематики запитання, за джерелами пошуку (Всі джерела пошуку, Запитання-відповіді, Документи, Письмові звернення), за напрямками пошуку (Всі, Оподаткування, Митна справа, Єдиний внесок, Електронний підпис), серед: Питань або Відповідей або Питань та Відповідей (Всюди), а також серед: Чинних або Не чинних або Чинних та Не чинних (Всіх).

Примітка
Обов’язкова умова пошуку: за джерелами пошуку у полі 4 (Запитання-відповіді, Документи, Письмові звернення або Всі джерела пошуку), напрямками пошуку у полі 5 (Всі, Оподаткування, Митна справа, Єдиний внесок, Електронний підпис), у полі 7 серед Питань, Відповідей або Всюди, а також у полі 8 (Чинні або Не чинні або Всі), вибірка інформації можлива лише після набору ключових слів у полі 1 або вибору податку (збору, платежу, внеску) у полі 2.

1.2. Основні рекомендації пошуку

Використовуйте слова, які з найбільшою ймовірністю можуть бути в запитанні чи документі у будь-якій послідовності, чи їх частини (не менше трьох знаків) з врахуванням термінології, як використовується в нормативно-правових актах. Пошук здійснюється без врахування регістру символів (наприклад, ЗАКОН або закон). Однак пошук за одним ключовим словом не завжди дозволяє швидко знайти відповідь на запитання яке цікавить, оскільки список буде досить великим. Як правило, для того щоб чітко сформулювати проблему, необхідно деталізувати запит, і з цією метою застосовуються не одне, а декілька ключових слів.

Під час набору ключових слів зверніть увагу на закінчення слів, оскільки вони можуть бути різними, в залежності від побудови речення, тому, як варіант, застосовуйте слова без закінчень.

Звертаємо увагу, що в уніфікованих запитаннях за джерелом пошуку «Запитання-відповіді» застосовуються скорочення, наведені у пункті 1.3.

Рекомендуємо застосовувати скорочення, які використовуються в уніфікованих запитаннях (пункт 1.3), а також поєднувати Інтелектуальний та Динамічний види пошуку.

Для обмеження кількісного результату пошуку з аналогічними ключовими словами доцільно здійснювати деталізований пошук з використанням полів 2 та 3. Класифікатори дозволяють швидко зорієнтуватися в наповненні вибраного ресурсу і відібрати лише ті результати пошуку, які Вас цікавлять.

Для того щоб змінити або очистити обрані вид податку чи тематику запитання (поле 2), не змінюючи інші параметри деталізованого пошуку, необхідно вибрати вільне поле, яке знаходиться на початку переліку.

Пошук по виду податку (збору, платежу, внеску) чи тематиці запитання та деталізація пошуку по обраному податку (збору, платежу, внеску) чи напрямку запитання здійснюється шляхом обрання відповідного значення із динамічного списку у полі 2 та 3.

Примітка
У полі 3 деталізація пошуку по обраному податку (збору, платежу, внеску) чи напрямку запитання здійснюється лише для пошуку запитань відповідей та письмових звернень (рис 2).
Для пошуку нормативних (інформаційних) документів деталізація пошуку у полі 3 не здійснюється.
Рис 2. Вікно з розгорнутим динамічним списком поля 3 для деталізації пошуку по тематиці (Підкатегорія) запитання-відповіді або письмового звернення
Рис 2. Вікно з розгорнутим динамічним списком поля 3 для деталізації пошуку по тематиці (Підкатегорія) запитання-відповіді або письмового звернення

Пошук по напрямку (Всі, Оподаткування, Митна справа, Єдиний внесок, Електронний підпис) здійснюється шляхом обрання відповідного значення із динамічного списку (поле 5).

Напрямок «Оподаткування»: розміщено запитання-відповіді, напрацьовані після набрання чинності Податкового кодексу України, які систематизовані по видах податків (збору, платежу, внеску) чи тематиці запитання: 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 114, 115, 116, 117, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140.

Напрямок «Митна справа»: 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221.

Напрямок «Єдиний внесок»: 301.

Напрямок «Електронний підпис»: 401.

Напрямок «Оподаткування» до податкової реформи (01.01.2015): 502, 506, 510, 511, 513, 518, 521, 524, 525, 526, 528, 530, 531, 537.

Можливості розширеного пошуку дозволяють здійснити вибір щодо пошуку серед питань або при необхідності серед відповідей або і серед питань і серед відповідей одночасно (поле 7). А також, здійснити вибір по «Чинних» або по «Не чинних» відповідях та нормативних (інформаційних) документах (поле 8), які містять посилання на норми, що втратили чинність у зв’язку із змінами у законодавстві і були чинними до певної дати (діє до .…).

Примітка
Пошук відповідей за напрямком «Оподаткування» до податкової реформи здійснюється із обов’язковим обранням у полі 8 вікна пошуку «Не чинні» (за винятком Категорії 502).

Після введення параметрів пошуку натиснути на кнопку «Знайти».

У разі необхідності зміни параметрів пошуку необхідно натиснути на кнопку «Очистити».

1.3. Скорочення, які використовуються в уніфікованих запитаннях

Для оптимізації пошуку інформації в уніфікованих запитаннях за джерелом пошуку «Запитання-відповіді» (поле 4) користувачам ресурсу пропонується застосовувати у полі 1 пошукової системи ресурсу відповідні скорочення термінів та визначень, які використовуються в нормативно-правових актах.

Список скорочень, які використовуються в уніфікованих запитаннях

1.4. Тематичні інтерактивні мапи

Для більш зручної орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямками «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО», можливості швидкого ознайомлення із законодавчою базою та відповідями на питання за вказаними напрямами, пропонуємо Вашій увазі розділ «Інтерактивна мапа», який працює за принципом «Крок за кроком». Для розуміння принципу роботи пошукової системи розділу «Інтерактивна мапа» пропонуємо ознайомитись із візуалізованими схематичними зображеннями:

1.4.1. Тематичні мапи за напрямком «Митна справа»

1.4.1.1. Тематична мапа для юридичних осіб

1.4.1.2. Тематична мапа для фізичних осіб

1.4.2. Тематична мапа за напрямком «Єдиний соціальний внесок»

1.4.3. Тематична мапа за напрямком «ПДФО» (податок на доходи фізичних осіб)

Цифрові позначення в Тематичних мапах відповідають тематикам запитань (Категоріям), відображеним у динамічних списках поля 2 та поля 3.

1.5. Список документів як результат пошуку

Результатом будь-якого пошуку є перелік документів (11) у вигляді запитань-відповідей (12), нормативних (інформаційних) документів (13) чи письмових звернень (14). Якщо список перевищує 100 документів то для його подальшого перегляду необхідно натиснути на кнопку «Показати ще …» в кінці списку.

При наведенні курсора на документ в списку, відкривається повний текст запитання або назви документа (15).

Активним в списку є документ виділений кольором. Для того щоб активувати будь-який документ в списку, достатньо навести на нього курсор і натиснути мишкою. У нижній частині екрану з’явиться текст відповіді (16). Порядок завантаження нормативного (інформаційного) документу наведено у підпункті 1.6.

Ключові слова, цифри, які були використані для пошуку, в тексті відповіді виділяються жовтим кольором.

Список нормативних (інформаційних) документів перед назвою має окрему нумерацію (наприклад: 102.02 Постанова КМУ від 02 лютого 2011 року № 98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних…», де 102 – код виду податку, 02 – ознака групування документів.

Ознака групування документів: 01 – кодекси, закони, укази; 02 – постанови; 03 – накази, розпорядження; 04 – листи; 05 – інше; 06 – форми та бланки документів.

За допомогою клавіши комп’ютерної клавіатури Ctrl та прокрутки колеса мишки (вперед або назад) Ви можете збільшити або зменшити масштабування екрану.

1.6. Завантаження, копіювання та друку документів, запитань та письмових звернень з відповідями, знайдених за результатом пошуку

Для завантаження та друку обраного нормативного (інформаційного) документа скористайтесь кнопкою «ЗАВАНТАЖИТИ нормативні та інформаційні документи» (рис 3).

Рис 3. Кнопка для завантаження нормативного (інформаційного) документу
Рис 3. Кнопка для завантаження нормативного (інформаційного) документу

Для завантаження та друку обраних: запитань з відповідями, які розміщені у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань», натисніть піктограму ; письмових звернень з відповідями, які розміщені у розділі «Єдиний реєстр ІПК та письмові звернення», натисніть піктограму . Для друку завантаженого запитання або письмового звернення з відповіддю скористайтеся відповідною кнопкою (рис 4).

Рис 4. Кнопка для завантаження та друку обраного запитання або письмового звернення з відповіддю
Рис 4. Кнопка для завантаження та друку обраного запитання або письмового звернення з відповіддю
Примітка
Рекомендована версія комп’ютерного програмного забезпечення для коректного завантаження файлів у форматі PDF – Adobe Reader.

Текст відповіді чи окремий її абзац можна також зберегти. Для цього виділіть його за допомогою мишки та скопіюйте його за допомогою правої клавіші мишки і пункту меню «Копировать» або клавішами комп’ютерної клавіатури Ctrl + С та вставте у відкритий документ текстового формату (наприклад Microsoft Word).

1.7. Актуальні запитання

Для користувачів ресурсу у розділі «Актуальні запитання» реалізована можливість перегляду 10-ти найактуальніших запитань, з яких платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день. Натиснувши на запитання, що цікавить користувача, відкривається інформація щодо категорії розділу «Запитання-відповіді з Бази знань», до якої відноситься вибране запитання та коротка і повна відповіді на нього (рис 5).

Рис 5. Вікно розділу «Актуальні запитання» з розгорнутою інформацією по одному з обраних актуальних запитань та відповіддю на нього
Рис 5. Вікно розділу «Актуальні запитання» з розгорнутою інформацією по одному з обраних актуальних запитань та відповіддю на нього

1.8. Інформація з питань митної справи

Користувачі ЗІР у даному розділі можуть отримати довідкову інформацію щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму, завершення митних режимів шляхом поміщення товарів в інший митний режим, заповнення граф митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа форми МД-2 відповідно до Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651 та ознайомитись з найактуальнішими запитаннями щодо здійснення митного контролю та оформлення товарів громадян.

2. Фіксація задоволеності користувачів ЗІР відповідями на запитання, розміщеними у розділі «Запитання – відповіді з Бази знань»

Користувачі ЗІР мають можливість оцінити якість уніфікованих відповідей на запитання, що містяться у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань». Кожна оцінка фіксується в ЗІР автоматично. Кількість оцінених запитань-відповідей та середнє значення зафіксованого результату задоволеності користувачів ЗІР відповідями на запитання відображається безпосередньо на головній сторінці ЗІР (рис 6).

Рис  6. Відображення рівня задоволеності користувачів ЗІР відповідями на запитання, розміщеними у розділі «Запитання – відповіді з Бази знань»
Рис 6. Відображення рівня задоволеності користувачів ЗІР відповідями на запитання, розміщеними у розділі «Запитання – відповіді з Бази знань»

2.1. Авторизація користувачів в ЗІР

Для ознайомлення та використання (копіювання або роздрукування) інформації, яка міститься в ЗІР, авторизація користувачів в ЗІР не обов’язкова, що створює сприятливі умови для безперешкодного використання функціональних можливостей ЗІР.

Одночасно, оцінити якість уніфікованих відповідей, що містяться у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань», мають можливість лише авторизовані користувачі ЗІР, що є запорукою прозорості результатів фіксації задоволеності.

Можливість авторизації користувачів в ЗІР реалізована наступними шляхами:

Для внутрішніх користувачів (співробітників ДФС та її територіальних органів): авторизація здійснюється через піктограму (18, рис 1) із внесенням у відповідні поля вікна для авторизації логіну та пароля, наданих ІДД ДФС (рис 7).

Рис 7. Вікно для авторизації внутрішніх користувачів
Рис 7. Вікно для авторизації внутрішніх користувачів

Для зовнішніх користувачів (суб’єктів господарювання та громадян): авторизація здійснюється при перегляді змісту запитання з відповіддю у розширеному форматі (рис 8), що розкривається в окремому вікні при натисканні на піктограму (12, рис 1), безпосередньо перед оцінкою відповіді.

Рис 8. Вікно для перегляду, роздрукування змісту запитання з відповіддю у розширеному форматі, та можливістю оцінки відповіді
  1. друк;
  2. загальна кількість користувачів, які оцінили відповідь;
  3. кількість незадоволених;
  1. кількість задоволених;
  2. кількість частково задоволених;
  3. перехід до форм (вікон) для авторизації та оцінки відповіді.
Рис 8. Вікно для перегляду, роздрукування змісту запитання з відповіддю у розширеному форматі, та можливістю оцінки відповіді

Після натискання на строку зі словами Натисніть для оцінки відповіді (6, рис 8) відкривається вікно для авторизації (рис 9).

Рис 9. Вікно для авторизації зовнішніх користувачів
Рис 9. Вікно для авторизації зовнішніх користувачів
Примітка
Авторизація в ЗІР здійснюється за допомогою особистого електронного цифрового підпису, отриманого в будь-якому центрі сертифікації ключів, назви яких можна обрати із динамічного списку «Оберіть ЦСК».

Після успішної авторизації користувачів в ЗІР піктограма змінює вигляд та відображає дані авторизованого користувача (прізвища та ім’я користувача або назви ЕЦП або логіну внутрішнього користувача) (рис 10).

Рис 10. Вікно з відображенням даних авторизованого користувача
Рис 10. Вікно з відображенням даних авторизованого користувача

2.2. Оцінка авторизованими користувачами ЗІР відповідей на запитання, які розміщені у розділі «Запитання – відповіді з Бази знань»

Для оцінки відповіді на запитання користувачу ЗІР, який авторизувався за допомогою особистого електронного цифрового підпису (зовнішньому користувачу), пропонується обрати один із трьох варіантів оцінки (задоволений, частково задоволений та не задоволений) у відповідному вікні (рис 11).

Рис 11. Вікно для оцінки відповіді
Рис 11. Вікно для оцінки відповіді
Примітка
У разі, якщо користувач ЗІР незадоволений або частково задоволений відповіддю, оцінка здійснюється і фіксується в ЗІР при залишенні користувачем ЗІР відповідного коментаря – пояснення щодо причини невдоволення відповіддю у полі «Примітки, зауваження, пропозиції».

2.3. Залишення коментарів та пропозицій співробітниками ДФС (внутрішніми користувачами)

Авторизований в ЗІР співробітник ДФС (внутрішній користувач) після натискання на піктограму «Запитання-відповідь» (12, рис 1) може залишити свій коментар або пропозицію у відповідному полі вікна з повним текстом запитання та відповіді на нього (рис 12).

Рис 12. Вікно з полем для залишення коментаря або пропозиції до запитання та відповіді на нього
Рис 12. Вікно з полем для залишення коментаря або пропозиції до запитання та відповіді на нього

Залишені Вами коментарі та пропозиції будуть опрацьовані модераторами ЗІР і, у разі доцільності, передані на опрацювання до профільного структурного підрозділу ДФС та/або враховані у новій редакції відповіді.

3. Додаткове інформування про зміни в законодавстві

ІДД ДФС у розділі «Останні зміни в законодавстві» інформує платників податків про зміни в законодавстві з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного соціального внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС. Також пропонує отримувати повідомлення про зміни в законодавстві на електронну пошту безкоштовно. Для цього необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням в полі ТЕМА: 6011.

Крім того, розділ «Необхідно знати» містить найактуальнішу інформацію, яку важливо знати платникам податків. А також, для своєчасного подання звітності до органів ДФС та сплати податків і зборів у розділі щомісяця оновлюється Податковий календар.

4. Отримання інформаційно-довідкових послуг засобами телефонного зв’язку та повідомлення про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС

Розділ «Контакт-центр ДФС» містить інформацію щодо отримання суб’єктами господарювання та громадянами інформаційних послуг засобами телефонного зв’язку в режимі оn–line, залишення усних звернень громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», надсилання електронних листів до ІДД ДФС тощо.

Розділ «Сервіс «Пульс» містить інформацію для суб’єктів господарювання та громадян щодо порядку роботи сервісу «Пульс» і пам’ятку користувача.