Акредитований центр сертифікації
ключів ІДД ДФС (АЦСК ІДД ДФС)

www.acskidd.gov.ua
Місцезнаходження та режим роботи
відокремлених пунктів реєстрації
користувачів АЦСК ІДД ДФС

www.acskidd.gov.ua/contacts

Актуальні запитання щодо послуг ЕЦП (27.04.2017)

Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).
     Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

До якого відокремленого пункту реєстрації користувачів може звернутись платник податків - ЮО для отримання послуг ЕЦП?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання До якого відокремленого пункту реєстрації користувачів може звернутись платник податків - ЮО для отримання послуг ЕЦП?
Відповідь Коротка та повна відповідь ідентичні:
У зв’язку з виявленням фактів отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) з використанням підроблених реєстраційних документів та з метою упередження таких випадків в майбутньому, АЦСК ІДД ДФС з 15.10.2015 обмежено територію реєстрації заявників – юридичних осіб.
     Платник податків – юридична особа може отримувати послуги ЕЦП в будь-яких пунктах реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, розміщених в області, у якій зареєстрований такий платник податків.
     Зазначені обмеження стосуються виключно юридичних осіб.

Чи є платними послуги з придбання СГ посилених сертифікатів відкритих ключів в АЦСК ІДД?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Чи є платними послуги з придбання СГ посилених сертифікатів відкритих ключів в АЦСК ІДД?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Відповідно до п.2.2 р. 2 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), АЦСК ІДД здійснює свою діяльність в сфері надання послуг електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним
особам, з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.
     Отже, АЦСК ІДД надає послуги електронного цифрового підпису на безоплатній основі.

Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити на персональний комп’ютер користувача з розділу «Пошук сертифікатів»офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД (www.acskidd.gov.ua)використовуючи поля «Код ЄДРПОУ»/«Код платника податків». Сертифікати зазвичай зберігаються у каталозі «MyCertificatesandCRLs» локального диску «С:»або можна обрати для цього інший каталог, який у подальшому буде використовуватись в якості файлового сховища.

Чи необхідно отримувати нові посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП у разі зміни основного місця обліку СГ чи ФО?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Чи необхідно отримувати нові посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП у разі зміни основного місця обліку СГ чи ФО?
Відповідь Коротка:
     У разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.
Повна:
     Відповідно до ст. 7 Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 № 15 зі змінами, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа.
     Враховуючи викладене, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.