Акредитований центр сертифікації
ключів ІДД ДФС (АЦСК ІДД ДФС)

www.acskidd.gov.ua
Місцезнаходження та режим роботи
відокремлених пунктів реєстрації
користувачів АЦСК ІДД ДФС

www.acskidd.gov.ua/contacts

Актуальні запитання щодо послуг ЕЦП (22.10.2018)

Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС та переліком документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС та переліком документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) в розділі «Пункти обслуговування».
     Перелік документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису, наведено у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання послуг електронного цифрового підпису»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

До якого відокремленого пункту реєстрації користувачів може звернутись платник податків - ЮО для отримання послуг ЕЦП?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання До якого відокремленого пункту реєстрації користувачів може звернутись платник податків - ЮО для отримання послуг ЕЦП?
Відповідь Коротка та повна відповідь ідентичні:
У зв’язку з виявленням фактів отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) з використанням підроблених реєстраційних документів та з метою упередження таких випадків в майбутньому, АЦСК ІДД ДФС з 15.10.2015 обмежено територію реєстрації заявників – юридичних осіб.
     Платник податків – юридична особа може отримувати послуги ЕЦП в будь-яких пунктах реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, розміщених в області, у якій зареєстрований такий платник податків.
     Зазначені обмеження стосуються виключно юридичних осіб.

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД ДФС?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД ДФС?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД ДФС, не перевищує двох років з моменту їх формування.

Як перевірити статус сертифіката ЕЦП (чинний, заблокований, скасований)?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Як перевірити статус сертифіката ЕЦП (чинний, заблокований, скасований)?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Перевірити статус посиленого сертифіката можна за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Програмне забезпечення», вкладка «Надійні засоби електронного цифрового підпису».
     В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Для отримання інформації щодо статусу сертифіката слід натиснути «Перевірити». Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт «Сертифікат».

Чи потрібно скасовувати сертифікати електронного цифрового підпису та отримувати нові у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Чи потрібно скасовувати сертифікати електронного цифрового підпису та отримувати нові у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи?
Відповідь Коротка:
     У разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи, платнику необхідно скасувати посилені сертифікати електронного цифрового підпису (з попередніми відомостями, зазначеними у посиленому сертифікаті) та сформувати нові посилені сертифікати з актуальними даними клієнта.
Повна:
     Підпунктом 6.6.2 п. 6.6 розд. 6 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) визначено, що клієнт зобов’язаний невідкладно звернутися до АЦСК ІДД ДФС за скасуванням посиленого сертифікату, зокрема:
     у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті;
     виявлення помилок у реквізитах посиленого сертифіката тощо.
     Крім того, відповідно до п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 № 150, замовник (особа, що приєдналась до зазначеного Договору) зобов’язується негайно інформувати виконавця (Інформаційно-довідковий департамент ДФС) про факти виявлення неточностей або зміни даних, зазначених у посилених сертифікатах та/або реєстраційній картці.
     Для отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати комплект документів, перелік яких визначено Регламентом АЦСК ІДД ДФС.
     Отже, у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи, платнику необхідно скасувати посилені сертифікати ЕЦП (з попередніми відомостями, зазначеними у посиленому сертифікаті) та сформувати нові посилені сертифікати з актуальними даними клієнта.