Акредитований центр сертифікації
ключів ІДД ДФС (АЦСК ІДД ДФС)

www.acskidd.gov.ua
Місцезнаходження та режим роботи
відокремлених пунктів реєстрації
користувачів АЦСК ІДД ДФС

www.acskidd.gov.ua/contacts

Актуальні запитання щодо послуг ЕЦП (20.04.2018)

Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).
     Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

До якого відокремленого пункту реєстрації користувачів може звернутись платник податків - ЮО для отримання послуг ЕЦП?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання До якого відокремленого пункту реєстрації користувачів може звернутись платник податків - ЮО для отримання послуг ЕЦП?
Відповідь Коротка та повна відповідь ідентичні:
У зв’язку з виявленням фактів отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) з використанням підроблених реєстраційних документів та з метою упередження таких випадків в майбутньому, АЦСК ІДД ДФС з 15.10.2015 обмежено територію реєстрації заявників – юридичних осіб.
     Платник податків – юридична особа може отримувати послуги ЕЦП в будь-яких пунктах реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, розміщених в області, у якій зареєстрований такий платник податків.
     Зазначені обмеження стосуються виключно юридичних осіб.

Де можна отримати форми заяв для блокування, скасуваня та поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Де можна отримати форми заяв для блокування, скасуваня та поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Форми заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа знаходяться на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) www.acskidd.gov.ua в розділі «Блокування, поновлення, скасування сертифікатів».
     Блокування або скасування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (підписувачем) до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:
     ідентифікаційні дані власника сертифіката;
     ключову фразу голосової автентифікації.
     Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа подається до АЦСК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (підписувача). У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.

Чи можливо скасувати посилений сертифікат виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Чи можливо скасувати посилений сертифікат виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Відповідно до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заява в усній формі подається клієнтом (підписувачем) до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) засобами телефонного зв’язку за номером, який опублікований на власному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД, при цьому клієнт (підписувач) повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:
     ідентифікаційні дані власника посиленого сертифіката;
     ключову фразу голосової автентифікації.
     Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних підписувача з інформацією в реєстрі підписувачів).

Чи є платними послуги з придбання СГ посилених сертифікатів відкритих ключів в АЦСК ІДД?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Чи є платними послуги з придбання СГ посилених сертифікатів відкритих ключів в АЦСК ІДД?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Відповідно до п.2.2 р. 2 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), АЦСК ІДД здійснює свою діяльність в сфері надання послуг електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним
особам, з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.
     Отже, АЦСК ІДД надає послуги електронного цифрового підпису на безоплатній основі.